Udenrigspolitik 15. june

Et bedre Danmark

Jeg ønsker et bedre Danmark. Attraktivt for udenlandske investeringer og for indvandrere. For ærlig talt vi kan ikke overleve uden at få tilført kapital, hverken valuta eller mennesker og i sidste ende handler det om mennesker. Vi skal tage ansvar også internationalt. Vi skal engagere os mere i EU og i FN. Vi skal gå foran med at vedtage, underskrive og ratificere internationale konventioner. At Danmark sender et positivt signal give omverdenen indtryk at et godt samfund med gode værdier som man gerne vil samarbejde med og støtte. Danmark skal markedsføres også gennem den udenrigspolitik vi fører.

Jeg ønsker et bedre Danmark, med flere i arbejde indfødte såvel som indvandrere. Et Danmark, der bidrager mere til international forskning og teknologi, til kultur og kunst, til et bedre klima, til helbred og sundhed, til lighed og udvikling, til fred og stabilitet og til en bedre verden.

Læs mere om Goodcountry her